2012年2月2日 星期四

祝福和讚賞 Blissful appreciation

昨天與好朋友練跑。
跑後吃飯談天。
我提到上次練跑我們中的一位好朋友,見到我就向我拜年,說:「還未向你拜年tim﹗」向我說祝福的話。因這位好朋友長得比實際年輕,我們常常也笑稱他還只是小伙子(中學生?),所以他向我拜年我感到很有趣,心想:「我又不是長輩啦。」這位好朋友真是cute~。而話說回來,他在新年不忘向各人送上祝福,不論是長輩是平輩,很值得欣賞﹗
After running practice with buddy add oil station friends, we had dinner together.
I mention one of the good friends, at last running practice session greeting with blessings to me. As he looks a bit younger, I just felt that he almost would ask me to give red packets! But I do appreciate his priority of saying blessings to all friends.

沒有留言:

張貼留言