2012年2月20日 星期一

坦白 Plain opinion

上星期三,上歌唱課。
Tiger因事假沒有上課。Ella因遲到而後來才知道。下課後Ella有感而發說,Tiger佢很忙,但也應該上課嘛,他好像不知道甚麼是重要的。(大約的意思) 
不是嘛,我才是不知道甚麼是重要,甚麼是我的方向嘛﹗即使,我有上課。有沒有人這樣關心我為我慨嘆。 
不過我倒覺得Tiger沒有上這堂課,也沒有甚麼嘛。我沒有意見。 
又及,在課堂上聽到Tiger不上課,阿杜即時說,怎麼要沒有空呢,情人節都過了嘛。笑左。
Last Wednesday I took a singing class.  After the singing class, E commented that T should have come to class, but T seems still omit some important things that he should take care of, although so busy.
Well, I do not know, but I think I am more out of focus in my direction, although I am busy and not busy. Is there someone who would care enough to aware of it for me?
Should T come to class? I have insufficient understanding to comment.

沒有留言:

張貼留言