2013年9月23日 星期一

20130923 人生想做到的事十件 A sample of ten items for life

回復軌道的生活。前些時候有友人問我的人生想做什麼事情,十大必做的事。
我想到這十項,而在答這十項之前,我會說,其實我沒有想做到的事,是不想,是放下,還是不敢想呢?
1. travel 1 Israel somewhere meaningful
2. travel 2 Salt lake somewhere beautiful
3. wedding
4. kids
5. good relationship with mom
6. theology
7. history
8. writer, author
9. a dream day, that window side reading
10. a dream old age, to do field work and dancing in Yunnan mountains.

appendix: about sunrise

我錄了音但不夠動聽,最重要是不能上載,所以只好,如上。

沒有留言:

張貼留言