2013年9月9日 星期一

20130909 生命的磨練 Progress process

1
而我最不確定,有關我的所謂進步的,是會否每次大家肯定我的進步,都是從A點到B點,只是大家剛認識,不知道我不停地來回A點和B點?
I sometimes wonder that in the ups and downs am I in progress in the overall picture.

2
雖然太陽還是很猛,但間或有的風,明顯是秋風。
Autumn comes. Summer still lingers on. It is a transition time. 


如果任何一個活動,使我累得次日不想返工,那就是我負擔不起的活動了。
An activity is unaffordable if it makes me not able to get to work in next morning. 

沒有留言:

張貼留言