2011年10月28日 星期五

老土素材 Raw Material

友人談起「頂飛」的事,有關接下來我們同看的劇的「頂飛事件簿」。

我也談起我的烏龍頂飛事。
有個friend唔得閒去看劇,佢話要問下其他人去唔去到,我就估都搵唔到,所以將佢那張轉左尾場。
在不知道其中一張票已轉了時間的情況下,佢勉強叫男朋友代佢睇,但佢男朋友勁遲才可以到,大約九點幾才可以到

煩,不過都可以學take it easy既。 煩不是因為麻煩,而是因為不知自己是否安排恰當,怕弄巧成拙。

Miriam concert都俾自己玩...
同事約我睇,咁我在fb post,但我即日買票
但是post不到半小時有友朋友回,
咁我諗出得post但又咁趕買票... ~_~ finally 我與同事同看首場,與回覆我的朋友看尾場.
再過好幾天後Kathy Lui都覆有興趣睇... 不過我唯有唔預她
因為我太快速買票了,等不到fb上的回覆
友人說:「呢兩日我仲見屈臣氏會員有折添.」

但故事結局往往出人意表。 看劇方面,原來原先不能來的友人,尾場那天有空,可以看。
不知道演唱會方面會有新進展嗎?不知安排是否已算是圓滿。

沒有留言:

張貼留言