2011年3月30日 星期三

漂亮的升呢和降呢 The uplevel and down-level of prettiness

昨天練習配隱形眼鏡,只可使用六小時,然後要換原來的眼鏡。 
整天也好像快要把隱形眼鏡眨出來,特別是看電腦屏幕,差不多每五分鐘就略要休息。 
沒有眼鏡框阻擋我的雙眼,靚一點點的。 
前些時候友人也提醒我要漂亮一些,若能夠拍拖有漂亮的印象後才可換原來的眼鏡。 
我覺得不太好哦,像我有一名前男友使用這一個方法,我很氣憤和討厭。起初與我見面他都穿恤衫,後來拍拖穩定下來,就穿休閒的Tee恤,我說怎麼都不再穿恤衫啦,好像好看些?他回答「在搬家的時候丟失了。」真是這樣嗎? 
Yesterday I practiced using contact lens.
Looking at the computer screen was tiredsome.
I was a little bit prettier.
Before that a friend reminded that I must not use glasses before getting a boyfriend, but after the boyfriend forms the impression that I am pretty I can change back to the original uglier glasses.
I think it might not be very good. My long time ago ex-boyfriend used this skill on me with shirts vs T-shirts. I felt being cheated and not being cherished enough after hearing his excuse that all shirts are lost when moving house.

2 則留言:

  1. 我覺得找一個真心喜歡你又不介意你戴眼鏡的男友比較好啊,更何況你戴眼鏡也很漂亮啊!

    回覆刪除