2012年11月22日 星期四

習慣說 Said to have cared in the right way

感恩節要談最近一位朋友極有感恩的心。 我做少少事他都讚賞我極明白他,使我懷疑他對我有好感。又還是他對所有人都會說對方明瞭他呢?也不想將他看成習慣性這樣說,就不像真心。但總不成儘在瞎猜別人的,現在我稍改善了,這感恩文化提醒我要往好處想,以他為榜樣感謝媽媽等極需感謝讚美的人。我想將來的另一半就這樣給我正面回饋就好,讓我關心別人時不用擔心用了不適合對方的方法。 I treat everyone flat. Sometimes might be tilted to be nice to further friend. A friend whi always thanksgiving and thank I did some little thinks as understand him is encouaging to me. But whats more I am reminded to be thankful to everything close people as mom and other family members prepare or be with me.

沒有留言:

張貼留言