2012年11月7日 星期三

20121107 接受 Opportunity cost remains

原想昨天下班後聽位於銅鑼灣靈糧堂的解經,其二是跑步小隊,而突然發現有一護膚班,是友人想去的,我向友人推介後友人說,一齊去吧,我有點為難。原是向她介紹而已而我不打算去,難道我表達得不清楚。 後來去了,約好了,這位友人卻不能來,當然是合理的原因,而我也沒有改變行程,而根據經濟學原則,我的機會成本沒有改變,所以友人不來對我是沒有影響的。 The skin care class should be a good place for gathering. Just not giving in to buy would be finex. Sometimes I want to care for my appearence too but it was just my opportunity cist. that is, it is not my choice afterall.

沒有留言:

張貼留言