2012年4月2日 星期一

開闊眼界和深切禱告 The deepening of faith and widening of the Kingdom vision

一連三日的培靈會結束了。 
這也表示,我要將其中的領受活出來。 
是的,其中一個訊息就是,基督徒的生命不是「作出來」,而是「活出來」。
我的感想嘛,怎麼說呢? 
我覺得我很慢,再幾天之前,我剛開始看去年培靈會講員的著作。 
The closing of three-day revival, equals that I must live the understanding of the message.
Yes, one message is that Christians shall not "do" in our lives but "live" it out.
Any thoughts, in general...
I feel very behind scheduled.You know, a few more days before, I have just started reading a book by last year's revival speaker.

沒有留言:

張貼留言