2011年6月12日 星期日

將錯就錯 The concert drama

戀愛秘笈課程3戀愛自由行的第四課的小插曲:《交響名人夢》預售。 
李同學叫我待黃同學到了後,問她會否看此劇。 
她未到前,我將宣傳單張放在椅子上。 
後來殷同學及羅同學等人坐在宣傳單張附近,於是我就順道問問他們會否看此劇。 
於是,因此我成了看此劇的搞手,好似都係去看好些喎。 
將錯就錯,我也就也會看這套劇。(都唔係好錯啫。) 
There was an interlude for class 4 of love free walk, love relationship course 3.
Li asked me to be the coordinator with Wong for the concert drama.
But then, because of proximity, I asked Yun and Law also.
Therefore, it looks like that I would better see the drama concert too.

沒有留言:

張貼留言