2013年8月14日 星期三

20130814 刻意選擇或只是因緣際會 Good idea

因為電話的空間不夠,我把很多下載的檔案刪去了。
其實想看想聽的,都不一定會有時間看完聽完。
尤其是好的我願意一看再看,一聽再聽。
而這世界上有太多好的東西了。
時間用來聽James Philip的講道,是看靈風出版的小冊子發現,很能夠感動我的一個講員。
之前聽了啟示錄和羅馬書。現在聽約翰福音。
雖然說是感動我,但有時是以理智解釋後令我感動的啊。
I am afraid that I am too strict and too boring, in the heart to listen and read the Bible and Bible exposition. Of course, how about action? In it, it is more serious that the less I say, the more light I take it but also take it to heart.

沒有留言:

張貼留言